شعب مجتمع ستاره یزد

مجتمع ستاره یکی از مدرن ترین مجتمع های تجاری یزد است که در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردیده است. پاساژ ستاره یزد دارای ۷۰۰ مغازه در شش طبقه می باشد که محصولاتی نظیر پوشاک مردانه ، زنانه و بچگانه و اسباب بازی و … در آن ها عرضه می شود. در کنار خرید در این مجتمع مدرن می توانید از امکاناتی نظیر شهربازی سرپوشیده 3000 متری با مدرن ترین دستگاه های تفریحی، سینمای 5 بعدی، انواع رستوران ها و کافی شاپ های متنوع و … استفاده برید. در این پاساژ با استفاده از آسانسور و پله برقی های موجود به راحتی می توانید از همه ی طبقات آن دیدن کرده و لوازم مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

در مجتمع تجاری تفریحی ستاره علاوه بر مراکز خریدی که لوازم عالی و باکیفیتی را ارائه می کنند، امکاناتی نظیر فضای بازی کودکان، رستوران و کافی شاپ، نمازخانه، شهربازی سرپوشیده، سینما پنج بعدی و … قرار دارد که گشت گذار در این پاساژ را برای همگان دل نشین و به یادماندنی می سازد.
پارکینگ مجتمع ستاره دارای 800 واحد پارکینگ داخلی در مجتمع با کلیه امکانات مورد نیاز که در سه طبقه از زیرزمین احداث گردیده است

راههاي ورودي و دسترسي به مجتمع مجتمع ستاره يزد :
با توجه به موقعيت آن كه بهترين نقطه و مركز تجاري يزد در نبش ميدان آزادي ( باغ ملي ) احداث گرديده ، از سه طرف امكان دسترسي دارد .
اول ، ورودي اصلي مجتمع كه در نبش ميدان آزادي مي باشد. دوم ، راه ورودي از خيابان فرخي و سوم ، راه ورودی از بلوار طالقانی .

گروه عطرشاهین مفتخر است اعلام کند که در این مجتمع دارای دو شعبه بی نظیر در زمینه فروش عطر و اسانس می باشد . یک شعبه در طبقه منفی یک مجتمع و یک شعبه در طبقه ی شهر بازی پاساژ ستاره قرار دارد .
شعبه عطر شاهین در طبقه منفی یک به صورت غرفه ای مجزا از مغازه ها بوده و دارای تنوع بسیار عالی از جدید ترین عطرهای روز دنیا میباشد .
دسترسی راحت و ساده به این شعبه یکی از مزایای آن محسوب شده و شما عزیزان میتوانید بعد از پارک خودرو خود در پارکینگ طبقاتی مجتمع به راحتی به شعبه عطرشاهین دسترسی پیدا کنید .

.


شعبه دیگر عطرشاهین در طبقه ی بالای مجتمع یعنی طبقه شهربازی واقع میباشد . این شعبه در ابتدای لاین نمازخانه و در نبش آن قراردارد .
تنوع بالای ظرف ها یکی از مزایای این شعبه محسوب شده و میتوانید یکی از بهترین خرید های خود را در این شعبه داشته باشید .
گروه عطرشاهین همواره تلاش داشته امکانات عالی خود را به بهترین روش به مشتریان خود ارائه دهد . شعب عطرشاهین در مجتمع تجاری ستاره یزد یکی از بهترین مکان های برای دریافت خدمات عطرشاهین بوده و آماده ی ارائه عطر و اسانس با کیفیت بسیار عالی به شما عزیزان می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *