شعبه مجتمع تجاری صدف یزد

مجتمع تجاری صدف یکی دیگر از لوکس ترین مراکز خرید یزد به حساب می‌آید. این مرکز خرید فعالیت خود را در سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. پاساژ صدف در زمینی به مساحت ۵هزار مترمربع قرار دارد و دارای ۵ طبقه است. در این ۵ طبقه، ۱۰۰ واحد صنفی مشغول به کار هستند.


مجتمع تجاری صدف، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید مدرن شهر زیبای یزد است. این مجتمع تجاری از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پارک آزادگان، ایستگاه اتوبوس آزادگان و دو هتل صفائیه و ارگ قرار دارد. در این مجتمع پنج طبقه، کالاهای متنوعی برای سلیقه‌های مختلف وجود دارد؛ از جمله انواع کیف، کفش، پوشاک، طلا، نقره، لوازم خانگی و صنایع دستی. این پاساژ دارای دو ورودی مجزاست و در صورت وجود هر گونه مشکل، می‌توانید از بخش نگهبانی و اطلاعات مجتمع کمک بگیرید.

خرید کردن اگرچه برای بزرگسالان لذت‌بخش است اما برای کودکان چندان خوشایند نیست و آن‌ها خیلی زود خسته می‌شوند. خوشبختانه در این مجتمع، فضایی مجزا به بازی کودکان تخصیص داشته شده و شما با خیال آسوده می‌توانید پاساژگردی کنید. اگر بعد از خرید کردن و پاساژگردی خسته و گرسنه شدید، می‌توانید به رستوران یا کافی شاپ مجتمع بروید و با خوردن یک غذا، میان‌وعده و یا نوشیدنی خوشمزه انرژی بگیرید.


مجتمع تجاری صدف در محله صفائیه یزد و در میدان کاج،خیابان عدالت واقع شده است.
از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پارک آزادگان و هتل فرهنگیان صفاییه یزد و هتل پارسیان صفائیه و مرکز خرید آریا و کرنوپیچ قرار گرفته است.

گروه عطرشاهین همیشه در تلاش بوده تا در تمامی نقاط شهر شعب معتددی را راه اندازی نماید تا دسترسی مشتری های هر منطقه به مجموعه بسیار راحت تر باشد . به همین منظور یکی دیگر از شعبه های عطرشاهین در پاساژ صدف واقع شده است که عزیزان می توانند با مراجعه به مجتمع به سرعت به شعبه عطرشاهین دسترسی پیدا کنند .


عطرشاهین در مجتمع صدف ، در طبقه منفی یک و درست در مقابل آب نمای مجتمع واقع شده و به راحتی هنگام ورود به مجتمع از طریق درب اصلی پاساژ قابل مشاهده می باشد .


این شعبه نیز همانند دیگر شعب عطرشاهین دارای تنوع و کیفیت بالای ظرف و عطرهای روز دنیا می باشد و شما میتوانید خرید مناسبی را در زمینه عطر و اسانس و خرید هدیه برای عزیزان خود داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *