شعبه مرکزی ، یزد

خیابان 17 شهریور از محله‌های شرکت نفت، امام شهر، زیتون و یزد باف یزد عبور می‌کند. خیابان 17 شهریور یکی از معابر اصلی این محلات در یزد می‌باشد. این خیابان از خیابان‌های مهم شهر یزد می‌باشد و مکان‌های مهمی مانند سینما جام جم، اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان یزد، کاریابی استخدام یزد در آن واقع شده‌اند.


خیابان 17 شهریور به معابر مهمی مانند بیست و دو بهمن، پاکنژاد، پل 17 شهریور، شهید خلیل حسن بیگی، رسالت، بلوار ولیعصر، بیست وچهارمتری امامشهر، بلوار شیخ کلینی، بلوار شهید عابدی، سید کاظم یزدی و همچنین ایمان متصل گردیده است.

عطرشاهین با بیش از بیست سال تجربه در زمینه عطر و اسانس یکی از بزرگترین مراکز خرید عطر در شهر یزد و در کشور می باشد . به جرات میتوان گفت همچون مرکز خرید عطر در ایران کم نظیر می باشد .


شعبه مرکزی عطرشاهین واقع در بلوار 17شهریور شهر یزد ، با تنوع بیشتر از 800 نوع عطر با کیفیت های بی نظیر و متفاوت همچنین تنوع بسیار بالا در ظرف می باشد.
شما میتوانید بهترین و جدید ترین عطرهای روز دنیا را در این مجموعه کامل استشمام کرده و با خیالی آسوده از کیفیت ، محصول خود را تهیه نمایید .


همکاران ما در این مجموعه آماده ارائه خدمات متنوع در زمینه عطر ها و اسانس ها ، از جمله انواع خوشبو کننده های محصولات بهداشتی ، خوشبو کننده های فضا ، خوشبو کننده مواد شوینده و … می باشند .

راه های ارتباط با شعبه مرکزی (شهر یزد) :


یزد ، بلوار 17شهریور ، نبش کوچه دنا ( پل عابر پیاده دوم)

شماره های تماس :
035-37269450
035-37266576
0935-9742033
0991-262-5840

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *